Hemma.!

Sitter hemma och lyssnar på musik (Y) *K BRY*
ehm, har inte varit hemma på vääldigt länge.

Klara kom och hämta upp mig och Nathalie vid typ 6 tiden, vi åkte till lappens och käka :> Väldigt onödigt med tanke på att efter vi åkt lite raggarundor på stan så åkte vi till Soft house bara för Nathalies brorsa jobbar där, så fick man gratis pizza -.-
KULT. Så nu har jag liksom inga pengar kvar,alls,överhuvudtaget :S
* K BRY * = Careface
Åkte hem vid åtta.. träffa min bebis Zigge, har blivit pappa till en svart liten kattunge :>
Ska döpa den till Cookie, oavsätt kön ♥

Well well, lägger upp lite ego pics, för sånt älskar jag (Y)




Oj vad jag såg överlycklig ut på den här bilden :P haha

Nae får se om jag bloggar nå mer ikväll, kommer väll upp mer ego pics i så fall ^^
Men innan jag går så måste jag bah säga vad Nathalie skrev på msn :>

Du är en bra vän!!! Jag älskar dig Nettan♥

Är så glad att jag har dom vänner jag har, Ni är så jävla BÄST♥
Vet inte vad jag skulle gjort om jag inte blev så bra vän med Nathalie,Klara,Martina och Linda. Vi har inge annat än AS KUL TSM ^^

Btw, om jag har pengar, så blir de UTGÅNG i helgen, hoppas hoppas.. ♥
Dock INTE i den här skit stan !

PussPuss :*

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback