Hellu !

Först och främst, så inlägget jag gjorde här om dan med de jag ville shoppa, bilderna hittade jag bara på google :)
Kan inte lägga upp ALLT jag vill ha, för de blir alldeles för mkt.

Det är helt underbart att vara här i Blekinge ^^
Josse och jag har bestämt att vi ska ut, med hennes kompis Patrik nu på Fredag :)
Gratis taxi har vi oxå, så de blir toppen.
Men har absolut inga pengar, men syrran skulle bjuda på en drink :D

Första jag gör när jag vaknar är att spela Wii. Isabelle har precis ALLT.
Hon har massa Tv spel, en platt tv på rummet. Ah, jag är helt klart en avundsjuk chey ^^
Spelade Super Mario på Wii, och de är helt sjukt kul.
Jag är värsta Super Mario tönten, men jag bryr mig inte, jag har och kommer alltid älska Super Mario <3

Isabelle har de röda Wii:et.. skit snyggt :)


Och massa roligt tillbehör




Wii Fit är tydligen jätte jobbigt, men de är riktig träning :)
Får se om jag testar de ikväll ;)

Sen så har hon BUZZ oxå, och jag LOVAR, de är så jäkla kul.
Man får vara barnslig ibland ;) *helt underbart*

Och Guitar Hero, med två gitarrer, och trummorna

Jag kan ju inte påstå att man har tråkigt här direkt.
Men de bästa av allt är ändå att mysa med Mollan, eller sitta och prata med syster ♥

Ska vara Barnvakt imorgon, åt Molly<3
Mamma och syster ska på spa ;) Så då får Moster hoppa in ^^

Hörs :*

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback