Duktig chey

Nice, jag har internet nu iaf.. Så de blir chatt och musik ikväll ^^
Och eftersom jag har ett liv nu för tiden så har jag börjat läsa lite böcker, som kan komma till nytta.
Typ om psykologi osv osv.. ganska intressant. Ska se om jag hittar böcker på biblan, på engelska så jag kan bli lite bättre på de, fast jag redan är ett MVG barn ;)
Och kanske nån bok om humör? för jag har ett ganska hett temperament mot folk som inte kan växa upp.
Och , haha kanske plugga lite matte här hemma ?! Har ju kvar matte boken :>
Ja så får de bli ^^
Sen har morsan köpt Ozzys bok som jag längtar att få lägga beslag på, ska bli intressant läsning :)


Dangerous beauty

Haha ^^ ohyes, Duktig chey..

Kommentarer från er söta läsare.

vad säger du om att följa varandra på bloglovin ? :)

2011-04-26 // 13:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback