Careface på alla nötter där ute !

Sovit hemma hos Marcus inatt. Vi åkte en sväng till Borlänge igår oxå. Sen gick vi hem till våran pudding Nathalie ♥
Inte en tråkig stund när hon är i närheten ^^
Kan ju säga såhär, till folk som läser min blogg som känner mig, vad ni tycker och tänker om mig bryr jag mig faktiskt inte om. Har inte tid att att få alla att älska mig, kan inte anpassa mig till varje jävla nöt i den här stan.
Och jag tycker folk ska ta reda på vad skitsnack betyder innan dom säger att jag sitter och snackar skit dagarna i ända. För de gör jag då inte ^^
Det jag sitter och disskuterar med mina vänner är SANT finns bevis på de jag säger sen är de mina åsikter som jag yttrar oxå. Så om de är skitsnack så måste ju varje jävel snacka skit? Då kan ni ju inte komma och gnälla på mig när ni gör precis samma sak^^
Så gå och gnäll nån annastans för ni verkar ha problem med de men inte jag :)
Och jag förlorar inte vänner, jag DUMPAR dom jag inte behöver.
Sen om ni tycker att jag inte har vänner kvar så vafan har ni inte viktigare saker för er än att sitta och bry er om vilka vänner jag har och inte?
Dom vänner jag har nu är absolut dom bästa för mig ♥
Sen har ni ju mitt nummer om ni undrar nått, men bara för de så betyder inte de att de ni har att säga är viktigt !
Jag står för vad jag säger,skriver och gör. Jag tar konsekvenserna efter de, det tycker jag ni oxå ska göra.
Finns saker man inte gör ostraffat !!!
Har väll annat för mig, och om detta ska fortsätta så får ni fortsätta själva, för jag har sagt mitt !
Men gå inte på mina vänner för då kommer jag tillbaka :) Lita på de !
// Nettan, namnet på allas läppar !

Kommentarer från er söta läsare.

Tjena tjejen. Jag tycker det verkar så här (genom det jag läst) Att det är DOM som dumpar DIG. Inte tvärtom.

Och jag måste kommentera att du inte är så snygg som du tror nethan.

2011-03-20 // 19:59:40

word @Mr anonym! lilla gumman du tror väl inte att det är någon som skulle vilja vistas runt någon som dig och det är inte ditt namn som går på allas läppar..

2011-03-20 // 20:42:56

Att man inte vågar kommentera med sitt namn är patetiskt.. Man vågar inte stå för vad man tycker. Och carro, sluta för fan och blanda in mig i skiten som jag inte har med att göra. Jag väljer mina vänner.. och dra int in mig i sketan!

2011-03-21 // 09:35:33
» Suss

Måste bara säga att du och carro båda beter er fjortisaktikt som ni tjaffsar.. men all heder åt di som står för vad du tycker och vågar skriva namnet!!Men vad är det för brud ni tycks bråka om!? Så bra polare vet jag att hon inte är!

2011-03-21 // 09:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback