Bilder från igår

Här kommer lite bilder från förfesten igår :)
Ni är underbara, jag älskar er allihopa♥
Våran lilla med grymt roliga förfest måste göras om :>
Jag och marcus sov uppe i hans pappas lägenhet, John och Patrik joina oss, mer behöver inte sägas, förutom att de blev trångt men mysigt ;) hah
Och en man i 40 års åldern kom fram till mig och Elina och sa att han tyckte vi va söta, de va nog kvällens bästa "kommentar"
Mkt som händer när man är full ;)
De här är iaf jag idag, Bakis och Sliten

Men uuuurläcker ändå ;) haha

Nae nu ska jag in i duschen.. och använda min super braiga ansiktsmask/skrubb.. skit bra och jätte fräsch ^^
Sen krypa ner i sängen med min baby och kolla på film♥


// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback