Tisdag..

Idag är de bara tre dagar innan min älskling kommer hit igen♥

Har legat ute och solat, super skönt, jag dör va underbart de är :D
Kom hem från Marcus igår, sov ju där en natt, och han sov här natten innan de. Myspysigt.

Den här helgen kommer bli så jävla nice, baby kommer hit, blir fest, grillning och massa mys och kärlek.
Kan inte bli bättre. Men har inte bestämt mig om jag ska dricka eller inte, äh det är inge vidare svårt att välja, men nån öl kanske slinker ner :P
Kommer inte blogga så mkt nu när de är så underbart väder..
JUSTJA, vi har ingen bil -.- OMG, morsan sålde sin igår, men hon köper förhoppningsvis en ny väldigt SNART !
take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback