Onsdag..

Sitter ute på altan och njuter av kvälls solen...skönt fast de är lite kyligt^^
Sitter ute med datan och skriver mitt CV och äter youghurt *mums*
Jag ångrar mig verkligen att jag inte gick kvar i skolan..har sån ångest över det. Men det går att ändra på..finns dom som har haft de värre och ändå lyckats.
Måste skaffa jobb så snart som möjligt, så jag kan börja skämma bort mig själv och min baby nere i sthlm♥
*läääääängtar*
Vill bara jobba, inte ha tid att festa och tjäna mkt pengar. Ja, så vill jag hellre ha de, än att kunna festa varje helg fast man knappt har råd med de..
ska dra ner på alkoholen lite tänkte jag...fast de är sommar ;) får se hur länge de håller..men har min baby nu, och med han blir de aldrig tråkigt :*

Trevlig lill lördag everybody, ska fortsätta med mitt CV.

TTYL

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback