Onsdag..

Haft en jätte trevlig dag med min älsklings Elina :)
Jag tog bussen in till stan. Sen drog jag och gumsan in till Next Company, där jag köpte ett jätte fint linne (lång modell med spets nertill) Elina övertala mig :P och hon köpte ett likadant.
Sen drog vi och köpte en varsin glass, och Anya kom förbi och bjöd på jordgubbar (Y)

Haha duktig fotograf !!


Sen började det jobbiga, vi gick runt på stan och de va så äckligt varmt, först apoteket, sen bibblan sen till hemköp osv osv.. sen handla jag hem mat,hårfärg,body lotion osv osv, blev två stora papperskassar fulla, så jag och Elina går med en varsin säkert 2 km, i värmen :O Vi höll på att dö.
När jag kom hem blev de direkt en kall dusch, sen lite energi dricka och cigg ute på altan. *så galet nice*
Sen vägde jag mig imorse, och när jag kom hem, BARA idag har jag gått ner ett halvt kilo ?!?! Wiiierd..men nice

Har blivit as brun, Elina tycker jag ser ut som en mulat :P haha tackar.
BTW, idag är de 6 veckor sen jag och Johan träffades♥ *Glad chey*
( värt att påpekas )

OCH
Idag fyller världens sötaste och bästaste ( min syster son ) Albin aka abodabi 3 år :D
♥♥♥
( Träffade han en sväng idag, så mysigt, saknat min skrutt maassssooor)


Imorgon blir de att steeeka ( om vädret tillåter ) och städa så gott som hela huset ( igen ) -.-'

TAGGAD som fan inför helgen :>

Take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback