Lördag...

Min älskling har precis åkt hem :( Han skulle jobba, men han kommer hit nästa helg igen♥
Han har varit här varje helg ända sen vi träffades...och de är höjdpunkten i mitt liv, när han är här.
Jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är när jag är med honom.



Igår så åkte vi iaf till Borlänge och Falun. Hämtade upp Jessica först, så de blev en jäkligt trevlig liten "bilresa" :D
Vi va inte kvar på marknaden så länge, men de va nice. Vi tre åkte EN karusell iaf, och faan va kul de va, mkt skratt,värme och tårar för min del..skratta sönder mig i karusellen för Jessica min sexiga och galet roliga pulla va ju lite små full :P Så de va underhållande ^^
( OCH självklart glömde jag min jäkla KAMERA -.-' Så inga bilder den här helgen heller, jag som vill ha massa bilder på mig och baby ;) höhö<3)
Sen åkte vi iaf hem till Hedemora, släppte av Jessica sen bjöd Älsklingen mig på middag.
Sen hem för att fixa en jäkla massa med hans bil, men bra blev de :)
( måste bara säga att han är galet sexig när han kör, fort fort går de, och när han sjunger så blir jag ännu mer kär )

Blev lite små fix med hans bil idag oxå, och gullig som jag är så hjälpte jag honom såklart :P
Och lagade mat åt honom innan han åkte..
Och inatt så hade vi ett seriöst samtal och allt känns mkt bättre nu, men det är ändå så att jag oroar mig lite över saker och ting men allt blir bara bättre och bättre.
Saknar ihjäl mig efter honom redan, det ända som är så bra med att han bort långt bort är att man hinner sakna varann, och när vi väl träffas, ojojoj så underbaaaart♥





Galet bra låt, spelat sönder den så min baby kan den utantill snart :P<3



take care♥

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback