Fredag

Johan kom till mig vid 3 inatt ^^ Bästa överraskningen EVER :D♥
Att vakna med han vid min sida är så galet underbart..och eftersom jag är så himla snäll så gjorde jag frukost åt honom imorse ;)
Han och mamma är i stan och handlar lite, och jag blev lämnad kvar för att fixa disken och dammsuga -.-' *Kul*
Ska duscha nu och göra mig iordning för jag och Baby ska till Falun idag :) Får se vad som händer, men det blir nog naiiz.
Han har en "ny" bil nu oxå så den drar inte lika mkt soppa som den andra, så det blir garanterat mer bil åkandes nu :D
Trevlig helg..take care
Nu ska jag in i duschen och fixa mig, FORT för baby tycker jag är så seg -.-'

Ses i Falun bitches :D

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback