Stockholmisch

Idag äre söndag huh ?! i think so.. jag kom iaf hem ifrån sthlm i Fredags, va där hela veckan med min älskling♥
Träffade hans föräldrar, va ute och käka osv, super mysigt.
Hans mamma jobbar i en godisaffär, hah va passande ;D fick glass osv, MUMS.
Sen hade Maria Montazami kommit dit med sin familj en stund efter att jag och Johan hade gått därifrån -.-
Hade ju varit lite nice att träffa henne..
Och åker tillbaka till vår kära huvudstad idag igen, och stannar där hela veckan (kommer hem på söndag igen)
Ska på Pride, bo på hotell,  de kommer bli awesome (Y)
Ska bli riktigt roligt att träffa massa nytt folk :)

Skickat iväg några ansökningar till olika folkhögskolor..men vart jag hamnar de visar sig.. ^^

Håller på att tvätta för FULLT, sen packa och göra sig iordning.
tungt..
Kommer bli en spännande vecka :>

take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback