Söndag..

Igår cycklade jag in till stan för att möta upp Elina för att sedan cykla hem igen, vi skjutsa varann så de gick snabbare och de va väldigt underhållande.
Sen satt vi uppe hela natten och flumma,rejält ;)

Idag gick vi bara runt på stan, de va helt dött så inge ide att berätta om den här dagen.
Just nu sitter jag i Johnnys lägenhet och lyssnar på musik och käkar godis :)
Ska passa hans son, min systerson med andra ord :) ( bara över natten )
Så har hela lägenheten för mig själv, för lillplutten sover^^
Har precis duschat och ska nu sappa igenom alla kanaler och se om de kommer nått bra på TV ( men just nu skulle jag kunna kolla på vad som, helst )
Kan äntligen kolla på TV , har inte gjort de på flera månader eftersom våra kanaler hemma fuckar.
Men de bästa av allt är ändå att min otroligt fina stockholmare är påväg till mig nu :>
Så det blir film,mys,kärlek och massa gott ikväll med min Johan♥

TTYS
take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback