Onsdag..

Nu har min älskling åkt hem♥
Men först tog vi en mysig frukost ute i de fina vädret (Y)

Shoppingen va helt okej, köpte de som va nödvändigt, mkt REA men as fula kläder -.-
Köpte tre linnen :P lång modell, passar till allt, Ljusgul,svart och vitt.. nice, sen en vit bolero, alltid bra att ha (Y) Och fett snyggt ;)
Älsklingen köpte sol puder, en BH och rosor till mig♥ gulle.. ^^
Saknar han redan.. ska iaf till stockholmisch på Tisdag :D Tagga GrönaLund, och då ska såklart min baby med oavsätt om han vill eller inte för jag åker inte själv ;) *kärlek*

När jag och älsklingen är ute och åker så sitter han och sjunger den här låten till mig och jag blir bara mer och mer kär..
ouuf, hur ska de här sluta, galet kär♥





Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback