Lördag...

Snacka om dålig uppdatering. Och ändå så har de hänt så mkt. Men men, bara att vänta och se hur detta ska sluta för mig :)
Men jag tar sönder alla som står i min väg, så akta er puckon.

Igår (fredags) så jobbade jag mellan 11-19..va galet trött när jag kom hem, men nu är jag äntligen färdig och de känns skönt med lite pengar.
Nu i helgen ska jag va lite barnvakt åt min syster son Albin♥
mysigt


Och min baby kanske kommer hit ikväll oxå...
kärlek♥


Jag va på arbetsförmedlingen nu i veckan oxå, och de lutar åt att jag ska börja plugga nu till hösten.
Men jag säger ju så mkt...haha well well, de är bara att kämpa, den här latmasken har regerat färdigt. ;)






Trevlig helg
Take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback