Fredag

Hemma ensam hela helgen, ska ta hand om mammas häst när hon är nere i Västerås.
Blir nog bra, min älskling åkte hem idag oxå, fast han skulle stanna hela helgen, ibland blir jag tokig på honom, men han är min kärlek,min klippa min baby så jag kan iinte vara sur på han ♥
Well well, kommer värsta bildbomben ( från mobilen ), för de mesta på mig själv ;)
Och så har man åkt lite bil, inte varje dag man åker bilar värda över en halv mille liksom ;)



Och käkat massa jordgubbar, och dom smakar som bäst i solskeeeen
Det är dom stora jävlarna jag trycker i mig



Sen massa ego bilder på mig själv, eftersom jag är så jävla awesome (Y)






Ja de går inte att dölja att jag är en FAT ASS BITCH, men påpeka inte de för då kanske jag sätter mig på dig, och då blire inte roligt kan jag lovarej !!



That's it, nästan så man blir trött på sig själv när datorn är full med ego bilder, mobilen likaså och min kamera *damn*

Sitter i sängen i linne och trosor för de är sååå varmt ( man kan ju inte ha nått annat på sig ), dricker cola och dunkar musik. Fönstret är öppet så de kommer in frisk luft, så mysigt med sommar :>
Jag är en bitter kärring idag, bara för att jag saknar min fina stockholmare<3
jag är inte deppig jag inte, neeeee !!
Och mina cigg håller på att ta slut :O så får hoppas min sötnos Elina kommer förbi hit ikväll, så får jag lite sällskap,tjejsnack och cigg♥
Sen är de värt att nämna att på ONSDAG så är de 3 månader sen jag träffade min Johan♥
Det går framåt för oss, det blir bättre och bättre, även fast han har ett drygt X och en son på bara några månader!

TTYS

take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback