Fredag..

I Onsdags va de 3 månader sen jag träffade min fina stockholmare Johan♥
Världens finaste,underbaraste snyggaste kille ^^

Han fyller 21 på Söndag, så han kommer hit då, och på Måndag drar vi till Borlänge/kupolen och shoppar lite. Jag måste köpa lite linnen,leggings och smink, eventuellt ett par skor oxå ( VILL HA FLERA TUSEN ATT SHOPPA FÖR MEN NEEEE -.- )... har inte shoppat på as länge och jag känner verkligen ett STORT behov av de :P
Och jag har ingen aning om vad jag ska köpa åt han..köpte ju en tröja åt han förra gången han va här, så inge kul att ge de i present..får la se vad de blir. Tur att min älskling har så bra smak som matchar min ;)

Sov i stan i två nätter i Johnnys lägenhet, för jag passade min systerson, så de va galet mysigt :)
Blir påminnd att jag inte ska skaffa barn på vääldigt länge (Y) :P
Marcus kom förbi så de blev några timmar framför TV:N och spela tv spel, väldigt intensivt blev de..haha galet.

Bara tvungen att kasta upp en bild på mig oxå, eftersom jag blir lite egocentrisk ibland..



Morsan köpte en ny DVD idag ( TACK ) för våran gamla gick sönder, och vi har inga kanaler heller så våran platt tv bara står där och samlade damm -.-
Men nu har vi en ny DVD ( med blue ray, as nice ) och Säsong 2 av Solsidan :D
Så de kommer bli galet mkt mys med älsklingen när han kommer.

TTYS

take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback