Torsdag !

Inte hänt så mkt idag. Åkte med Marcus och Mange till Borlänge en sväng och skulle hämta ut Marcus telefon. Han fick en ny Xperia x10. Så nu kör han xperia precis som jag ;)
Har tagit massa roliga cam bilder med Carro som kommer upp så småningom ^^
Och imorn så blir de nog utgång. Får se vart man hamnar :)
Bjuder på lite bilder på mig och Carro<3
Jag är ju inte snål när de gäller att bjuda på mig själv ;)
Vi är sååå Cute<3
Har käkat Jordgubbar och Jordgubb och vaniljpaj på donken idag (Y) Feting nice ^^
Om de är nån som har en intressant blogg, kommentera så kikar jag in  :)
Kul att ha lite tidsfördriv när det inte finns nånting att göra.
Gonatt :*
// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback