Tisdag !

Ska städa idag -.- uh, så boring. !
Bor fortfarande hemma hos Carro<3

Och vi funderar på att åka ner till Sölvesborg i sommar, på Sweden Rock, men de visar sig. Mkt som ska fixas innan dess.

Tog mitt leggkort igår, och jag är faktiskt nöjd :) Blev helt okeej, mkt snyggare än vissa andras xD haha jag döööör, han tog tre bilder så fick jag välja ^^ Snällt !

Min födelsedag börjar närma sig :> NICE :*

Ska sega lite till innan jag och Carro ska ta tag i städningen.
Kommer dunka musik och sjunga så blir de lite roligare ;)

Och så ska vi jobba lite då och då så vi tjänar pengar, för de är mkt som ska fixas till MIN FEST :D<3



Bjuder på en gammal bild, med cameffekt såklart :P
saknarmittblondahår:S

Hörs :*

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.
» tina

Fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

2011-01-26 // 05:14:52
» sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Och var med i tävlingen så kan du vinna just den !

Kram

2011-01-26 // 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback