Söndag..

Nu är jag hemma :) för första gången på typ en månad ^^ Känns skönt.

Mamma har köpt en massa nya grejer till vardagsrummet så de ser alldeles nytt ut, super fräsch och super mysigt.
Soffan ser ut ungefär så här



Sniiiigt som tusan. Sen köpte hon massa annat, bland annat en as fin spegel som jag försökte få in på mitt rum men neeej. *Typiskt*
Hon köpte oxå en ny säng till mig. Som tur är, så är den skön.
Och så har hon köpt en blå vespa som jag kommer låna i sommar om jag inte tagit körkort och kör bil ist :P

Just nu så håller jag på att ladda ner filmen Unstoppable som jag ska kolla på med mami sen<3




Sen ska jag ladda ner massa andra filmer som jag och Carro kan kolla på sen när jag åker tillbaka hem till henne :) *Naaaiz*


// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.
» Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

2011-01-09 // 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback