Söndag.. !

Gårdagen spenderades med Johanna, Carro,Kim,Oliver och Mathias från Säter. Blev att jag och Carro drack lite igår, men nu framöver blir de skärpning :)
Vi åkte till Säter ( för att hämta Mathias ) sen åkte vi till Norn en sväng. Dunka musik i bilen och mkt skratt <3

Såå, idag va både jag och Carro bakis :S
Men Pappa Tonny bjöd på Thaimat så allt blev mkt bättre efter en 33: a på Thairesturangen <3

Imorn ska jag träffa mamma ( om mitt personbevis har kommit ) och gå till Expert för att ta kort till legget och sen vidare till banken. Har bott hos Carro i flera veckor, vi är nog uppe i över två månader nu.
Carro ska fixa sitt legg samtidigt så vi båda har nya legg till den 19: de Februari som ni alla vet är det datumet till min fest :P
KOMMER BLI SÅ JÄVLA KUL <3
Bara dom bästa, och några mindre braiga kommer ;)
Well well..
Orkar inte blogga mer, Gonatt :*

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

anmäl dig gärna till min tävling där jag lottar ut ett par lösögonfransar och en mascara :)

http://thesswester.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-losogonfransar.html

2011-01-24 // 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback