Partyplaner !

Nyss kommit in efter en trevligkväll på stan med mina partyplaners ;) Johanna och Carro<3
Dom va in på Cafe Paris ( dit vi ska först efter förfesten ) och bestämde möte med ägaren på onsdag för mer planering. :> Jag får såklart inget veta så de är grymt spännande och jag är galet nyfiken :>

Inte nog med att jag har en bar på min fest med gratis drinkar till gästerna, och ev. så folk kan köpa drinkar och shottar så blir de grymt nice på Cafe paris sen oxå :D
Jag fyller ju år på alla hjärtans dag och de är på en Måndag, och festen är den 19: de på en lördag (Y)

Bjuder på lite bilder från ikväll<3

Jag och Johanna<3



Jag och Carro<3


Vi träffade Patrik utanför Kingen, som är den tråkigaste krogen i stan -.- Men kommer hänga där sen när jag är arton, för de är ju alltid kul att träffa folk ;)
Vi stod ute och träffa på lite folk, skratta och busa en hel del :>


Imorn så åker jag och Carro till Långshyttan, hem till hennes mamma för att arbeta lite :P
Måste tjäna lite pengar innan festen för de är mkt som ska handlas (Y)

Hörs :*

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback