Onsdag.. !

Sov aldrig över i Långshyttan igår, men jag och Carro tjäna 500 spänn på att diska ytterst lite disk och göra våfflor :D Fett naaiz.
Vi ska jobba lite för att tjäna en hel den pengar, för de är mkt som ska fixas till min fest:D
Det kommer nog bli försäljning i baren, med lyxiga drinkar,shottar och öl :)
Ni som inte är bjudna, SUCKS TO BE YOU ^^

Just nu så lagar Carro mat, sen ska vi kolla på En prinsessas dagbok 2 (Y) höhö



Vi ska försöka fixa en fotograf till min fest oxå, ta massa bilder på förfesten, alla schyssta drinkar och på mig såklart med alla mina underbara vänner <3
Och bilder när vi är på krogmingel :)

Nu är maten snart klar :> Kl är 13.35 och vi gick upp för en timme sen :O Men så damn nice att sova länge <3

Hörs :*

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Vilken fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2011-01-19 // 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback