Måndag !

Gick upp sent idag, skönt att sova länge ^^
Solen skiner och jag ska snart hoppa in i duschen för att sedan dra ut på "stan" med Carro och Johanna<3
Blir en fika på En och en halv iaf :)

Nu är datum bestämt för min 18års fest :D Kommer bli så jävla nice ^^ De är cirka 25-26 som är bjuda på förfesten.
Vi kommer ha schysst musik, och en bar :) I baren kommer de serveras olika drinkar även shottar för den som vill ha. Alla kommer få två drinkar var, eller två shottar var, de är valfritt sen kanske, bara kanske de kommer finnas möjlighet att kunna köpa billiga drinkar och shottar om spriten räcker ;)
Sen drar vi alla ut, och vi myndiga drar på krogmingel, men först Happy hour på Cafe Paris :)
Det är lagt för att bli en awesome kväll, och de kommer de bli :)

Nu ska jag käka nachotallrik med Carro,sen duscha, bloggar mer senare :*

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Hejsan!



Jag drog igång en sports betting blogg ( www.betklick.se för några dagar sedan, och söker nu efter andra bloggar som vill göra länkbyte med mig. Så om du är intresserad av ett länkbyte får du gärna höra av dig till: [email protected] :)

2011-01-17 // 17:28:59

gal1 söt är du!

2011-01-17 // 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback