Jake Gyllenhaal <3

Jag är sååå jääävla kär. Alla filmer han är med i, jag blir så förälskad.
*damn it*
Han är helt underbar, så innan jag går och lägger mig, kl är snart 00.00 , så lägger jag upp härliga bilder på Jake <3






*Jag dör, han är bara såå MUMS*

Och så lägger jag ut en bild på min andra kärlek, Ewan Mcgregor<3
Han är med i min favorit film Moulin Rouge, och de va från den filmen som jag blev förälskad i den här sötnosen, de går ju inte att låta bli :S



Nu ska jag tänka på mina boys och sova i den nya sängen, Gonatt <3

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

om du varit tvungen att välja mellan din mor och din största kärlek. Vem hade du valt?



En blogg om sex, kärlek, tankar, tips och vardag. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

2011-01-11 // 13:26:00

Utrolig fin blogg !! kommenter gjerne tilbake ;)<3

2011-01-11 // 18:01:12

åhh, är också helt förälskad i Jake, vilken film är bilden från, den där han har en tomteluva?

2011-11-28 // 00:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback