Fredag !

Blir drinkprovning imorn !

Jag vet va de är för folk som läser min blogg ^^
Jag är så less på drama,omogna människor och löjliga småbråk. Jag har försökt bättra på mig själv, för andras skull, blivit en mjukis. Hamnat i skit för andras skull för JAG KAN TA HAND OM MIG SJÄLV !
Så jag får ta hand om andra oxå...
Nu är de fucking slut på de, den gamla Nettan är tillbaka. Jag skiter i allt :) Jag tänker leva på mitt sätt, och rör nån mig, eller säger nått som jag ogillar, så kan ni räkna med att de blir bråk. Allt är sååå mkt lättare att slå på den jäveln som muckar istället för att ta skiten :)

Well well, ingen kan bryta ner mig ^^

Sitter just nu och äter popcorn med Carro, längtar tills imorn då de blir drinkmixar,sprit och läsk att experimentera med :D Kommer bli awesome.

// Nettan a.k.a Sässan :*

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback