8 Januari..

Ska berätta lite kortfattat om allt som hänt :)

Shoppingen i Borlänge blev awesome :) Bästa inköpet blev rosa mjukisbyxor :)
Sen köpte jag lite smink kläder osv osv...

Bott hemma hos Carro i över en månad nu. Men åker hem imorn och kommer hem igen på Måndag.
Hennes pappa blir borta hela veckan så vi har lägenheten för oss själva ;)

Mitt nyår va toppen. Kunde varit bättre men de sluta helt underbart ;D

Well well, får se om jag har mer att uttråka er med senare. Ska fortsätta med Veckans underbaring sen nästa vecka igen :)

Ikväll så blir de filmen Charlies Angels med Carro och Marcus<3
Vi käka donken och kolla på John Tucker must die som kom på 4:an.

Bjuder på bilder på mig och Carro när vi drog på oss våra rosa mjukisbyxor och "rosa" ansiktsmask och lekte med Camen och dess awesome effekter. Skratta ihjäl oss<3




Och snart så fyller jag 18...  :>
Då jävlar blir de röj kan jag lova.

// Nettan a.k.a Sässan







Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback