Kissie och Paow..


Kissie och Paow är mina favoritbloggare. Iofs så läser jag inte så många bloggar men whatever :)
Kissie har helt klart bäst klädstil,ah stil överhuvudtaget.
Medanst Paow är mkt snyggare,klokare och bäst bloggare.

Men nu till deras hårfärg ^^ Jag älskar långt hår, och de är ju as nice att dom här tjejerna kör på långt hår (Y)


Självklart är hos as snygg i nästan "vitt" hår, men hon ser så fake ut. Det gör alla med den här hårfärgen, inge fel med de jag tycker personligen de är as snyggt ^^

Men hon är helt klart sexigast,sötast och finast i mörkbrunt hår.
Hon ser mognare ut !





Hon är sååå ful.
Men hon klär sig as nice, men hennes attityd till allt vill jag bara spy på :S
Aja, fast hon är ful, så passar hon bäst i "vitt" hår eller mörkbrunt.
Den enda som passar perfekt i båda hårfärgerna.
Hon ser lika fake ut i båda, men de är ju de hon vill åstadkomma och de har hon ju lyckats med :)



Jag tycker att Brunetter är snyggast. Specielt mörkbrunt ^^
Jag älskade mitt blonda hår när jag va blond, och de är som att man sticker ut mer, men BRUNT HÅR IS THE SHIT ♥

Nu ska jag fortsätta med min sega lördagkväll :*

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Fin blogg :)

Allt bra?

2011-02-05 // 19:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback