Torsdag !

Kom nyss hem från Marcus :)
Vi har kollat på film och käkat Nacho chips och potatis sallad, jag lovar de är AS GOTT (Y)




Har gladdat på en ansiktmask och lyssnar på musik


Charmigt..
Glömde att visa vad jag fick av min Pärla Johanna i födelsedags present men det kommer upp i helgen :)

Idag så hämta jag iaf ut mitt legg * glad chey*
Och fixa ett konto och internetbank på samma gång, ska bara vänta på att kortet kommer.

Kommer inte använda mitt super fina löshår förns jag färgat mitt hår och beställt mer löshår :)

Och imorgon så blir de party med väldigt nice folk :) UTGÅNG på krogen oxå, blir ju första gången lagligt så de kommer ju garanterat bli en toppen kväll :>

Nu ska jag kolla på Första säsongen av Solsidan på DVD på våran FETA PLATT TV :D



Justja, GRATTIS TILL EMELIE SOM FYLLER 21 ÅR IDAG :D


Nu Solsidan och apelsiner :)

Puss:*

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback