Tisdag !

Hade en jätte trevlig dag igår med Johanna,Emelie,Kim, och Marcus :)
Det börja med att jag åkte in till stan och fika på halvan med Johanna och Emelie.
Sen kom morsan så hon och jag käka kyckling file med västerbottenost och potatis *asgott*<3
Sen kom Kim,Marcus Johanna och Emelie och hämta upp mig med bilen för att sedan åka till Emelies lägenhet :)
Sen åkte jag och Emelie hem till Marcus och raka av henne håret, sen kom mami och hämta mig och Marcus som btw har sovit här.
VI gick och la oss 8 imorse -.- Och jag gick upp precis nu (14.00)

Asso maten va såååå god :O



Och så raka Marcus och jag Emelies huvud :)



Och nu sitter jag här, och Marcus ligger i sängen,den latkorven ;)



Vi ska snart upp och göra lite käk :)
Sen in till stan till lägenheten och så sover jag kvar där.
Hans pappa har ju en lägenhet han aldrig är i så vi blir ensamma där. Blir väl gott och film maybe?! :)

Ha en bra dag :*

// Nettan a.ka Sässan

Kommentarer från er söta läsare.
» Sasha

Låter som en väldigt mysigt och rolig dag :) Maten ser supergod ut :)

2011-02-15 // 22:11:33

Du har väl inte missat att du kan vinna en tandblekning hos mig? :)

Jag tror att du vill ha ett skinande vitt leende i vår! <3



KRAM - http://lindshe.blogg.se -

2011-02-17 // 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback