Söndag !

Kommer lite bilder ifrån Fredags :D
Tack för allt♥




Mkt alkohol blev det :P

Tog en öl på Halvan med DirtyDave och Bebis<3

Tog även en öl på Cafe Paris med Bebis och Johanna åh månge fler<3





Bebis sa åt mig att kasta upp brösten på baren och fråga efter en drink, och de fick jag ju :)
Gratis, de va ganska nice, även om jag kanske inte behövde den där sista drinken..

En suddig bild på Emelie och Marcus<3


Blev inte så mkt bilder för jag hade inte min kamera med mig :S
Well well, jag hade trevlig, tills en "kille" försökte tvinga sig in på toaletten när jag skulle in, och utanför va han på mig. Tack alla som hjälpte mig där, även dom jag inte kände.. <3
Haha, jag putta ner han på golvet så vi båda låg på golvet och mina knän är alldeles blåa..
Vissa killar fattar verkligen inte !
Aja, life goes on.. Bättre lycka nästa gång :)
Tack för en trevlig kväll, Jag älskar er♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback