Natt underhållning !

Har mkt att göra inatt innan vi åker imorgon bitti.
Ska städa Sunes bur

Och städa mitt rum, lite smått eftersom jag fortfarande är sjuk och extremt slö.
Man vill ju inte komma hem och så är de stökigt :S
Ska packa, för jag har fortfarande inte packat klart.
Sen innan jag går och lägger mig så ska duscha, så slipper jag göra de imorgon bitti, för imorgon då drar jag bara på mig ett par mjukisbyxor tar kudden och sätter mig i bilen och sover :)
Resan tar MINST 6 timmar.. !

GodNatt :*

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

hej!

lust att göra ett bloglovin byte med oss?:-)

ber så mycket om ursäkt om du inte gillar sånna frågor!

Kramar sanna och wilma

2011-02-28 // 00:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback