Make up <3

För att fördriva tiden så sminka Carro mig :)
Det är ett intresse som hon och jag delar ^^ Haha typ som en Hobby :P Vi båda älskar smink, och älskar att sminka oss. Man kan variera på så många olika sätt.

Carro sminka mig igår, och de är den sminkningen jag ska ha på min fest.
Sen så sminka Carro mig på två olika sätt idag.
Det snyggaste va den "blåa sminkningen"
Sorry att bilden är så dålig :/
Färgerna ser mkt bättre ut i verkligheten..




Tycker blått är så jävla snyggt när man är brunett :O
Det samma gäller ögonfärg, Blåa eller gröna ögon SKA de vara :)

Lite bilder på mitt smink, mina "verktyg" osv..

Mina ögonskuggor som jag fick av Ida :)


Sen har jag liiite mer ögonskugga..



Mina mascaror<3
Favoriten är,utan tvekan, den lila<3



Sen någa av mina "verktyg" som ligger i en stylish liten "bag"?



Älskar smink, vill ha mkt mer :>
Älskar nagellack oxå :3

Aja, kl är 2, Carro ligger i sängen med sin mobil,som vanligt.
Jag fryser ihjäl så ska snart krypa ner i sängen jag oxå ^^

Hörs :*

// Nettan a.k.s Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

fint hår du har :)

2011-02-04 // 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback