Jag bjuder på't !

Jag och min lillasyster Johanna ( som btw är sjuk idag :S )
Hade tråkigt så tvinga hon att ta lite bilder med mig :P
Som VANLIGT så bjuder jag på mig själv, inget nyhet där :)
Så kiss my as bitches :)




Haha jag döör...
Måste lägga ut en SNYGG bild på mig efter de här :D

Saknar mitt blonda hår, damn it :S

Just nu : Sitter och lyssnar på musik på Spotify :)
Har precis käkat världens godaste Flygande Jacob *mums*
Ska snart kolla på film med mamma och lillsyrran.

Och imorgon åker jag in till stan hem till Carro :)
Och bor där i några dar, för den 19 : de är de min fest och de är mkt som ska fixas tills dess :O
Kul att de är så många som kommer på förfesten :> *Glad chey*



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback