God morgon :)

Vakna för en stund sen, så ska snart in i duschen och göra mig iordning för ikväll :D

Jag såg videon till Britneys nya låt, Hold it against me, och visst den va bra, men jag tycker att den sista minuten i videon helt klart va bäst. Aja, man kan ju inte lyckas varje gång ;) hah.
Tycker att vissa som gjort en cover på låten har varit lite bättre.. well well.

Kommer ju leka med camen sen eventuellt så kommer upp bilder sen :)
Ska ju ut på krogen första gången lagligit nu ikväll, knappt nå pengar men de kommer fler gånger :D
Det är lagt för att bli en toppen kväll:>

Hörs :*

// Nettan ak.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

fin blogg!:)

vad tycker du om gammal musik? som beatles, elvis eller beach boys?:)

2011-02-18 // 17:40:22
» emma

jag tipsar om bloggar i min blogg skulle du vilja bli tipsad? kommentera då detta inlägg:



http://emmahbark.blogg.se/2011/february/tips-om-bloggar.html

2011-02-19 // 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback