Fredag !

Kom precis ut från duschen.
Och upptäckte att dom har bytt duschmunstycke här hemma, till ett sånt som lyser.
Hah, kind off stylisch.


Ska dra på mig myskläder, sen kommer min bebis hit ♥




Och igår ( Torsdag ) så åkte vi hem till våran snygga vän Hulta, för att Marcus skulle tatuera sig.
Han tatuera in sin Gudsons namn ^^
Albin


Marcus fick ligga i sängen, eftersom Hulta inte har en egen studio. Så jag låg sked med Bebis för jag mådde så dåligt, sen helt plötsligt så spydde jag -.- På toan ofc.
Hade migrän, inte sååå roligt kanske.
Sen gick vi hem till Marcus igen, morsan hämta mig och enda sen dess har jag mått dåligt.
Spytt hela natten och mått as dåligt :S
Mår mkt bättre nu efter jag duschat och käkat tabletter (Y)
Längtar tills Marcus kommer :) Då blir de mys och massa "SKITsnack" mohaha :P


Alla sötnosar, no-life:er och fags :*

The one and ONLY

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback