Bildbomb

Hittade lite bilder på kameran :)
När jag,Marcus och Carro va hem till Jocke och Andreas. Vi drack vin och kollade på deras ny katt dom köpt..
Söt eller?

Marcus, Carro och Jocke

Marcus,Carro,Jocke och Andreas


Kul att ingen vill vara med på kort -.-
Vi hade iaf mys med tända ljus och vin..

Sen drog vi vidare till halvan och jag fick smaka en as god drink som Carro köpte



Nu va de här ganska länge sen, men jag har tråkigt så vrf inte :>
De va i början av vintern iaf..
Och här kommer de lite bilder från Carros rum,där jag bor lite då och då :>

Carros rosa julgran *loveit*



Så mysigt med vintern när all julbelysning är uppe ute på gatorna.. De här är utanför Carros fönster..


Hade tråkigt så va tvungen :>
Och de är alltid kul med bilder :D

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback