Awesome kväll..

Sitter i Marcus pappas lägenhet med Marcus,Emelie och Robin. Vi slaggar här ikväll och myser. Sen imorn så ska jag Marcus och Emelie ut och käka lunch (Y)

Haft en grymt trevlig kväll med mina sötnosar. Vi drog hem till Nathalie och prata om ALLT mellan himmel och jord.
Klara och Martina va där osså, nice nice.
Käka tacos och hade de allmänt awesome.
Ska absolut göras igen.
Fick låna as mysiga kläder av Nathalie, mjukisbyxor och en stor skön tröja.
Så ser ut som en hiphop/fjortis wannabe med "lockigt" hår :P hah.

Orkar inte bry mig om "onödigt" folk längre. Jag skäms för andras skull *usch* :/
Och tycker så synd om folk som kämpar men får inget tillbaka...
Well well, kl är halv två..så.. Godnatt !

// Nettan a.ka. Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback