Alla hjärtans dag..

Idag är de my B-day.
Och alla hjärtans dag :) Eftersom kl är efter tolv.
Så hoppas alla får en trevlig dag :D Ni med riktigt fina killar, inga nollor som behandlar er som skit, för de förtjänar ingen :)

Blir ingen fest på Lördag, har mkt att fundera på hur de blir med min 18 års fest men den kommer bli liite bättre än vad de va tänkt från början :)
Och de gör ju absolut inget att man firar några dagar efter man fyllt år.

Sitter hemma och lyssnar på musik och ska sega vid datan.
Kommer inte blogga så mkt på ett tag, för de finns en hel del jag vill skriva, men vill inte bli anmäld för de skulle jag nog bli,troligtvis med tanke på allt jag har att säga :D

Så Happy valentine's day

THE ONE AND ONLY

// Nettan a.ka Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback