Torsdag..

Tagit ett bad och gjort mig lite smått iordning.. åker hem om nån timme..usch de känns inge vidare. :/♥
Ångesten kryper fram lååångsamt..fuck it ! -.-
Men jag och älsklingen gosade riktigt ordentligt innan han åkte till jobbet.. kommer vara skit jobbigt att sova ensam i min säng :( Jag låter helt galen men wtf, att sova/gosa med min baby är de bästa jag vet.♥
Och imorse kallade han mig för Köttbulle ( vi kallar varann för allt möjligt ) vilket resulterade i att han blev mitt kålhuvud (Y)

Vi kan vara så barnsliga ibland, och när man är bitter och singel och ensam så kan de vara skitdrygt att lyssna på.. but who cares ;)
Vi har sovit med varann i en Månad nu, och innan de sov vi med varann varje helg om inte mer.. och nu kommer vi inte ses på minst två veckor.. gaasch :S

Min bebis (marcus) kommer iaf hem till mig sen när jag kommer hem, och så väntar min storasyster där som jag inte träffat på länge. Så ångesten får ta och vänta lite !!!!!

Jag älskar min Johan♥
Herr och Fru Lellon♥

take care

// Nettan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback