Torsdag

Har fullt upp i några månader framöver, för om minst tre månader måste jag flytta.
Så på Söndag åker jag ner till Sthlm till min älskling och bor där ett tag, söka jobb ev jobb intervjuver osv.
Sen får vi se vad som händer, men flyttar ner till Sthlm i vilket fall som helst om nån månad♥
Spännande..
Jag har ju Min Johan, så allt kommer bli bra♥
Imorgon åker jag till Avesta, hem till min beeestis Marcus<3
Blir kvar där tills på söndag, sen hämtar Robban upp mig så drar jag ner till Sthlm, äntligen.
Så den här helgen blir nog mysig,fullt av massa gossip,skratt och massa gott ;) *Gottegrisar*
Och idag när jag va in till stan och handla så va de en gammal man som hade kollapsat, tror han va död, Felicia gjorde HLR men han såg ganska död ut.
Likblek och blå på samma gång, det va hemskt :(
Blev lite mini shopping idag, allt behövdes verkligen :>
Blir lite mer shopping i Sthlm, leggins och kanske en ny jacka av nått slag?! :)
Och en ny parfym :>
Naomi Cambell Sunset
Nu ska jag tvätta, har hur mkt som helst.. packa ner min rosa pumba bag fuuuulll (Y)
Nu i med hårfärgen och börja tvätta,rensa mina grejer, sånt som ska sparas och kastas.. har jätte svårt för att kasta mina grejer :S
Take care
// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback