Snabb uppdatering

Yes, im alive.. är fortfarande i Sthlm :D
Skulle åkt hem igår (söndag) egentligen, men min älskling fråga om jag kunde stanna längre, så OFC ♥
Vi åkte till Uppsala en sväng i Lördags, hämta upp hans syster och sen åkte vi till deras pappa :)
Och jag tycker om dom allihopa, Johans familj alltså, av alla dom jag har träffat.
Skönt att träffa folk utanför äckliga Dalarna (Y)

Well well, sen så är de värt att nämnas att jag fick en Iphone av min baby ♥
Yeeees, it's true, bara för jag har världens finaste och underbaraste ängel♥

Så nu ska de STOOOR shoppas massa olika skal, Bling bling. Feting Nice !



Tuuungt..

Nu ska jag lägga mig i ett skumbad och göra mig iordning.
Älsklingen är på jobbet, men imorgon så följer jag med honom igen :)

Take care bitches

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback