Onsdag..

Kl är 9, älsklingen väckte mig vid åtta med massa pussar innan han skulle till jobbet.
Och jag kunde ändå inte somna om så de blev frukost framför tvn och snart ska jag ta ett långt,varmt skumbad ^^,

Följde med Johan på jobbet igår, och han fick en körning till Örebro så vi åkte dit. *kult*
( typ 40 mil fram och tillbaka )
Så grymt kul att åka bil med schysst musik,cigg,godis och världens bästa älskling ;)
( glad för hans skull att han fått jobb )

Och idag är de 4 Månader sen vi träffades♥
Jag är så otroligt glad att jag träffat min fina baby, och jag älskar dig Johan så otroligt mkt♥




Fin kille♥
verkligen världens finaste och gulligaste kille..och jag är så otroligt kär..<3

Har snart varit här i Sthlm i tre veckor, vet inte när jag kommer hem.. i love it here :>

TTYS

Take care

// Nettan a.k.a Sässan



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback