Onsdag...

Snart en vecka sen jag åkte ifrån min älskling, och egentligen skulle vi träffas nästa helg, men vi saknar varann så mkt så jag åker ner till Sthlm igen på Söndag, han kommer nämligen hem ifrån Turkiet på lördag natt..
Saknar ihjäl mig efter han.
Vaknade och såg att han hade messat mig, och de va så otroligt gulligt och saknade bara honom ännu mer.
Kan inte förstår att jag har träffat en sån underbar kille, och att han är Min♥
Och att han faktiskt Älskar mig så mkt som jag älskar honom.. *Lycklig Tjej*

Sen imorse hade jag fått paket, äntligen har mitt rosa glittriga Iphone skal kommit, och skyddet till displayen :)♥
Så Sässylicious, omg.



Kass bild dock...

Pengar på kontot, paket och urgulliga och kärleksfulla sms på morgonen, åker ner till Sthlm på Söndag och får äntligen vara med mitt Hjärta.. jag mår riktigt bra nu..riktigt jävla bra♥






If it's all i ever do, i will give my heart to you♥

take care

// Nettan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback