Onsdag..

Har varit i kära Stockholm snart en månad, och de har varit hur underbart som helst eftersom jag fått vara med min underbara pojkvän♥
Men imorgon är de dags för mig att åka hem :/ usch..även fast vi bott ihop i en månad nu så känns de ändå förjävligt att åka hem, speciellt "hem" till Dalarna :S
( men får se vad som händer i framtiden, man vet ju aldrig :> )
Min äldsta syster har tydligen kommit upp ända ifrån Blekinge så jag åker hem två dagar tidigare för att få umgås med henne lite, va as länge sen vi träffades...min baby har haft mig i en månad nu så dags att åka hem för att tillbringa lite tid med familjen ^^
Men kommer sakna han galet mkt ändå.. *galet kär cheeey*
Och min älskling åker till Turkiet på Lördag.. åh jag är inte alls avis -.-
Nästa gång vi träffas så kommer han upp till Dalarna, men de blir kortare tid än förut eftersom han har ett nytt jobb nu * duktig kille *♥

Och så fort jag får lite stålar ska jag köpa ett skal till min käääära Iphone :P<3


Börjar med att köpa de här, sååå Sässylicious, damn ;)

Jag älskar min Johan så otroligt mkt♥

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback