Lördag..

Har precis kommit hem ( till johan ) har varit ute och träffat Sophie, tog Tbanan till T centralen alldeles själv ;) för första gången, woho.
Skumma människor de finns här btw :S
Well well, mötte upp Sophie, vi gick i stan, kolla några butiker, åkte Tunnelbanan typ fram och tillbaka, vi visste inte riktigt vart vi skulle...men de är roligt...när man heter Sophie och Nettan :P
Sen tog vi bussen hem *Kbry*

Har precis duschat och tagit på mig älsklingens mjukisbyxor och tjocktröja. *gosigt*
( undra vad han säger när han kommer hem om en liten stund ;) )
Men mina va smutsiga så hans mamma hjälpte mig med att kasta in allt i tvätten (Y)
Annars har jag tvättat allt för hand :P man baah, ehm, why ?
Imorgon så har jag iaf varit här i 3 Veckor.. :><3 ( bortsätt från den helgen jag åkte hem en snabbis (Y) )

well well...

 Ikväll så blir de iaf Film mys med min underbara pojkvän♥

TTYS

Take care

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback