Jobba eller plugga?

Sitter och funderar på om jag ska börja plugga eller jobba.. eller kanske både och ?
Funderar på att gå utbildningen i Sthlm så man får börja jobba på Mcdonalds.. till att börja med.
Man har ett jobb vilket betyder att man har en inkomst (nice) och de är tydligen väldigt bra att börja på donken som första jobb, blir fint i CV:t.
Kanske nån jag känner som vill följa med? Hör av er i så fall...
Gå in på hemsidan och kolla
http://www.mcdonalds.se/se/jobbet/utbildning.html
Jag som gått arbetslös och inte studerat på as länge tycker att de är kanske dags att göra nått, och jag kommer inte på nått annat för tillfället så de här är nog en bra början.
Skolan ligger i Skärholmen ( nära till min älskling♥ ) och att få börja komma ut lite,träffa nytt folk, ha nått att göra om dagarna och börja tjäna pengar är precis vad jag behöver just nu.
Sen kanske man kan flytta ifrån den här stan??!! *underbart*
Sen är de dags att kolla vad de finns för möjligheter för mig när de gäller att studera..kanske komvux eller folkhögskola?!

Nu blir de dags för frukost och den här dagen får gå åt att skriva CV, kolla folkhögskolor ( igen ) och fundera på vafan jag vill göra !





TTYS

take care

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback