Hemma hos min älskling

Sitter hemma hos min älskling. Väntar på att han ska komma hem från sitt nya jobb ^^
Har solat ute på ballkongen och gjort mig iordning hela dan för att tiden ska gå fort (Y)
Ikväll kommer syrran till sthlm oxå, och bebis, får se om jag träffar dom senare.
Ska iaf träffa Sophie ikväll ♥

Haft de super mysigt med min baby, och de är så skönt att jag inte åker hem förns på Söndag ^^,

Imorn så ska jag följa med Johan till jobbet, kuuul. Jag som älskar att åka bil, speciellt i sthlm :>
Man får se så mkt nytt, lyssna på musik, ta en cigg och bara chilla med personen som jag älskar så oerhört mkt♥
( kan de bli bättre? )

Johan, jag älskar dig♥

Well well, de är Lill Lördag, får se om jag kanske tar en öl eller två ikv ;)

TTYS

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback