Fredag..

10 Augusti, då blev jag och min kärlek äntligen tsm♥
( De va på tiden huh?) Och då va de oxå exakt fyra månader sen vi träffades..

Började dagen med ett bad. Sen har jag fixat disken och sminkat mig, har bara håret kvar att fixa. * damn it att jag glömde löshåret hemma* -.-
Fixar en snabb manikyr oxå skulle jag tro :P
Jag och Johan åker till Uppsala en sväng sen, när han slutar jobbet. Hälsa på hans far en runda ^^
Jag följde med han igår på jobbet btw, och vi åkte förbi en LV butik och Gucci... jag bah dooooog <3
Aja, MTV spelar musik för fuuullt så ska höja volymen så hela lägenheten skakar sen en cigg på de och invänta min älskling (Y) Great.

Trevlig helg bitches

take care

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback