Ute i solen<3

Jag sitter ute i solen :D och de är underbart. Eller just nu så är de molnigt, eller en hel del faktiskt :S
Skönt att svalka sig lite men nu får solen komma fram igen tycker jag !
Har faktiskt dragit ut min Laptop ^^
Har suttit här ute i två timmar och läst,tyckte de kunde vara skönt med en Paus så datan fick komma ut och såklart så har jag dragit på lite musik, sånt som hör sommaren till ^^

Drog ut en stol på framsidan,för där lyser solen som gott som hela dan :D
( Vid sånna här tillfällen så är de faktiskt ganska mysigt att bo på landet)

Och jag dricker massa vatten.. det enda jag fått i mig idag, och en glass ! *Hungrig Chey*



Later

// Nettan a.k.a Sässan


Kommentarer från er söta läsare.
» krle

Tja :)

fin blogg :)

2011-04-21 // 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback