Uppe sent.. kl är 03.05

Jag och syrran sitter inne på mitt rum, med varsin laptop och lyssnar på musik :)
*Nice Nice*
Och de blir UTGÅNG på Lördag :> Synd bara att de verkar som att de blir i stan :/ aja bättre än ingenting, träffar man på folk man inte vill så blir dom TOTALLY IGNORED ^^ Men jag backar ju aldrig om nån skulle jiddra ^^
Men ingen skulle tjafsa med en full Nettan, eller en full Nathalie heller för den delen :)
Kommer bli nice, lagt för att bli en awesome kväll ^^
När man har råd så får man åka iväg från den här skit hålan och festa järnet nån annanstans :3

Måste bara säga att jag är så jävla snygg i min nya hårfärg, passar mkt bättre i brunt hår, eller vad säger ni ?! ;)
(fast på bilden ser de ju nästan svart ut?)


Sässylicious

Love Peace and Understanding
// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback